About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 May 2009

news..!!!

semalam aku lik lewat sbb aku msk lewat so aku kena replacement..huhu..pastu smpi umah dh dekat kul 8mlm...tgk si kecik dh dlm buai..ayahnya ngah mdodoi..(anak ayah,nk tido pon ngan ayah)...Hubby aku bgtahu opis dh call..naik kapal dlm awal bln(kompom)...naik gagasan perak. katanya kapal tuh just pi pelantar n bali....ermm dgr jer bali riso plak aku(yerlah tmpt tu kan ramai org cantek)...tp aku mst yakin pd dia... Bile dia bgtahu berita tuh sedih plak rasanya,sbb 4bln aku bsama dia...seme ada jaga aku,gaduh,ngusik n segalanya...tpandang si kecik shian lg kesian sbb dia rapat ngan ayah dia.nk tido pon kena ayah dia tido kan.cepat skit lena, kalu aku ada kt sejam kena dodoi...yerlah fulltime dia ngan ayahnya...mr mama katakan....kalu naik sure 6bln baru trun..time tuh hana dh 9bln...pastu bile dia dh naik kapal mcm mana aku nk jaga hana sorg2.dh lah aku keje mcm ni...mak aku lak tak kasi hantar kt nursery sbb dia kecik lagi..so mak aku nk jaga..adus aku kena bpisah ngan hana, blh kah aku???mst hana akan cari2 ayah n mama...tp aku tak tahu apa yg patut aku lakukan..nk bhenti keje tak blh aku blajar smpi masuk u takkan aku nk sia2 jer...atleast bile keje aku blh bantu family n mak aku...nk amik maid??huish dorg skrg takleh nk percaya sgt..aku pon baru tgk yg kt youtube tu pasal maid sepak terajang bdk umur 2 thn...ermm ntahlah..harapnya mak aku dtg duk ngan aku .kalu tak setiap minggu aku kena lik kg, tgk hana....arghhh..tp apa perasaan hubby aku lak eak??? mst hati dia lg berat nk tinggal hana yelah masa aku dlm pantang dia jaga aku..mkn, pakai everything lah..sama gak hana semenjak hana lahir ni dia tak pernah bpisah cuma ada lah dia lik kg 3hari tupon sbb ayah dia demam..so skrg hana dh pandai main. bile ayah dia peluk n angkat letak atas dada mst senyum memanjang...tp whatever kami kena lalui jugak...hu2

2 comments:

Ena Mazly said...

Alahai, sayu lah pulak ... Perasaan yg sama akak rasa setiap kali hubby nak sign on.. Cuma yang untungnya,akak tinggal dgn mertua, dia bole tlg tgk2 kan anak akak...

walau mcm mana berat dan sukar,kita kene terima jugak kan...

Moga Ilah terus tabah bila hubby dah belayar nnt ye...

MamaHana said...

yerlah kak ena,watever pon kita kena lalui gak..thanks 4 ur support sis..!!huhu