About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 May 2009

BZ!!!!

Last week aku bz giler!! arituh aku cuti bsalin tak hengat smpi 3month, so nk wat keje mulalah ingat2 lupa..hikhik..alhamdulilah dis week aku kurang skit bz nya...minggu lps aku slalu blk lewat until 9 pm, smpi umah dh kul 10pm. biasalah mlm2 aku bwk kete slow2 jew, yelor mata dh tua so ada sdikit rabun+silau..laju2 kang tak pasal2 langgar kete org. lgpon kalu jln dr kl mghala sg besi tuh pepaham lah byk kete..kekadang membuat aku jd pening pastu bwk kete kena brek2...bile smpi kt umah tgk si kecik dh nk tido @ duk dlm buai..alahai kesian nya,maafkan mama syg. ayahnya plak kelaparan, yelor tak mkn nasi lg. nk g tapau takkan nk tinggal anak so mkn lah mana yg ada kt umah..shian jer.kekadang aku rasa mcm tak layak jd ibu n isteri..hu2.sorry sgt2....

Tp yg pastinya start arini abih keje kul 6pm aku dh cau..aku tak sabar nk jupe my gurl..kalu aku bgn nk pi keje, dia pon sibuk bgn gaklah. kalu dh buka mata sebesar2nya tuh alamaknya takdak nye nk tido...mulalah main2, senyum sorg2, golek2, kalu tegur mula lah nk bgtahu pe2. so aku kekadang tlewat smpi opis bkn sbb jam tp sbb layan kerenah si kecik dulu...ermmm rindunya!!


Buah Hati Pengarang Jantungku....





5 comments:

AnneZain said...

bile la aunty anis n uncle jai nk jmpe hana chumel neh???

~Pn.Ilah~ said...

bile uncle jai n auntie anis dtg kajang lah....hana tggu jer.lgpon hana ngah tggu hadiah obesea dr uncle jai..erm sukanya!! tp hana mayb dh nk lik kg..duk ngan nenek...hu2

firDEE said...

HI fren...
Chomel nye baby you...suke sgt i tengok..

~Pn.Ilah~ said...

yeker??nnt after kawin, cepat2 dpt baby tau...seme baby comel lah diana..

Haizales said...

Hye mama HANA...cute nyer HANA...geram tengok...