About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

21 May 2009

Neo vs Honda

Arini aku lewat lg ke opis...hu2.aku kena tggu hubby g beli mkanan dulu n aku plak kena tggu hana tido..so bile dia blk aku cepat2 amik hangbag..b4 tuh aku check 4 makesure dlm hangbag takder yg tinggal, so spek(utk mlm), glasses(utk siang), wallet, swap card, pendrive, kunci opis, handset yg musti dbawa...tp smlm aku dh tertinggal handset so my hubby siap pesan arini n letakkn dlm my hangbag ngan charger skali sbb bateri dh abih...yerlah hubby duk dekat so handset main campak merata2.tp ble dia dh blayar handsetlah teman setia aku.so dh kul 9.30am baru aku dpt kuar dr umah aku kt taman kajang utama..so normally aku amik masa 45min utk smpi kt opis di fraser business park,kl.aku kena lalu 2 highway..1 kajang silk, 1 highway plus...kalu x byk kete 1/2jam leh smpi tp pepaham lah kalu ari keje nih, sure byk lah kete. so aku drive mcm biasalah tp memandangkn jam dh kul 945am aku pecut skit so duk laluan kanan skali....tetiba aku tgk cermin cc ada kete civic dgn ezos yg mcm boom gitu follow dkt ngan kete aku so aku msk laluan kiri bg laluan kt dia potong..skali dia msk kiri gak..pastu duk cucuk2 plak, argh ni takleh jd.dia ni ingat aku racer kut. aku dh agak takut lah sbb tak biasa sgt org wt gini,mengong btl lah...aku pon msk line kanan terus pecut meter pon dh 1.4 gilo sungguh..dia terus follow. pastu msk kl jer aku slow n msk lik kiri lik n dia duk kanan btl2 sbelah aku..kononnya nk main2 lg lah...aku wat bodoh ja..aku bwk slow2 ja, smpilah susur keluar jln pudu. then aku kekiri , dia plak terus ke jln tun razak...ermm slmt rasanya(kalu hubby aku tahu mst dia bising)..ada gak lah manusia senget mcm gtu.tp kt kl ni memang ramai org jahat(takut jgk dbuatnya).....so aku smpi tmpt parking kul 10...argh lega rasanya, smpi awal n selamat..erm len kali aku takmo dh wat gtu..sbb tsgt bbahaya!!

No comments: