About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

04 August 2009

Deco..

Entry ni ditujukan untuk mr.Rafizan..'Abang ni lah hasil ayg menukang umah arituh...gambar Hana dh ayg gantung n album kan...kalau senget ke apa nnt abg lik, abg wat lik k'....

Sory kekawan, hanya dgn cara ini myHubby dpt tgk n upload gambar....



8 comments:

Yat Ekhram said...

ala somelnyeeeeeeeeeee :D

nak buat gak ah bile baby yat lahir nanti :)

~Pn.Ct.Noraazillah~ said...

yat...
hasil dr gmbr mula lahir smpi 4 bln...tak tahu ler nnt hana ada bper album utk tempoh setahun...

Haizales said...

ala romantiknyer, walaupun berjauhan..itu tak bermakna kite terputus hubungan kan....

so sweet~

wawa said...

Aku suka rak kaca tu..memang menarik...tapi aku tak tahu pulak ko suka warna hijau...

~Pn.Ct.Noraazillah~ said...

haizales,
nk wat cmner kan!! Terpaksalah dgn cara gini untu beromantika...hehehe

wawa,
aku main letak jer wawa!! aku ni mana ada bakat berdeco...

wishingstar said...

cantiknya umah kak ilah..:)

Haizales said...

a'ahh~bangga wth u n hubby...semoga kekal abadi...besh tgk kawan2 bahagia n hepi...

kim salam peluk cium kat baby Hana k..rindu ar nk tgk picture tbaru Hana..huhu

~Pn.Ct.Noraazillah~ said...

wishingstar,
eh biasa2 jerlah yuyen...deco yg tak berseni nih...hehe


haizales,
terima kasih mendoakan kebahagian kami..harap pon haizales berbahagia hingga akhir hayat...a'a dh lama sya tak upload gmbr dia..nextweek sya lik..nnt sya letak pic tbaru hana ok...