About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

05 August 2009

Anniversary...

Arini aku msk opis mcm biasa 10.09pg..seminit lg punchcard nk merah..hikhik..nasib sempat, cari parking dh agak susah..erm dlm leka aku membaca blog kekawan n facebook tetiba dpt msg dr Fahmi(dak kelas aku masa kt UTeM)...msgnya berbunyi :'Selamat ulang tahun ke2 graduation day (5 August 2007)'.... aku dh agak kelupaan dgn majlis yg penuh bersejarah itu...'thanks fahmi ingatkan akak'...

Mengimbau kenangan di hari majlis konvokesyen pada 5 Ogos 2007 pada ari ahad..pepagi aku dh bgn. aku n family stay kt Mahkota Hotel, Melaka. Erm happy sgt, yerlah selama 4thn bersusah payah untuk mendapatkan segulung ijazah...

Dulu UTeM dikenali sebagai KUTKM (Kolej Universiti Teknikal Kebangsaan Malaysia). Smpi saja kt situ rasa nk blk jer tgk kedaifan kutkm ketika itu dgn kelas kt rumah kedai...alahai!! aku rasa mcm belajar kt IPTS plak. dh lah nama pon kolej...selama 4thn aku di sana..ops 4thn?? aku kan extend satu sem sbb psm(projek semeter akhir) aku tak dpt siap, spatutnya 3 1/2 jer...huhu..tp nasiblah sempatlah berkonvo sesama ngan kekawan yg lain. selama aku kt sana, skuter aku lah byk bjasa kt aku..dr thn 1 hingga lah thn 4...skrg 'dia' dh agak buruk..tp aku tetap syg kt 'dia'..anak no2 tuh after hana...

UTeM kini....





Di hari penuh bersejarah....









Bersama wif nina-erinna n anak no2 ...


5 comments:

Afira said...

5 August ek kita konvo? bkn 4 ker? hmm? or saya yg lupa..aiseh..congratss..selamat hari ulang tahun ke 2 graduation..

~Pn.Ct.Noraazillah~ said...

ops..sory memang betul 4/8/2007..akak baru tgk dekat pic tuh...tgk agak kelupaan lah akak ni...so, happy anniversary ke2 jugak to nora!!...wow skrg dh jd pegawai IT..tahniah skali lg....

Afira said...

tak kesah la bila..mayb 4/8 tu bkn utk sc comp course kut..kalo tgk kt pic saya konvo 5/8 pulk..fenin fenin..maap yer peningkan Kak Ilah..mana ada Peg IT...Biasa2 ja..huhuhuhu

~Pn.Ct.Noraazillah~ said...

Hehehe...terbalik sudah..

naeemmudhol said...

Assalamu alaikum.
nice blog
I dont understand Bahasha. But i liked your posting. i am fine of www.hullahup.blogspot.com i never miss to read the blog weekly twice. anyways m also creating my blog you can take a look www.my-penpal.blogspot.com ... u can write me mails too on naeemakhtarm@yahoo.in

thanks and regards
Naeem Akhtar