About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

24 August 2009

Berita yg mnyedihkan...

Hari seperti biasa aku dtg opis, tp sesampai di opis aku mdapat berita yg menyedihkan bila boyfriend opismate aku meninggal akibat accident...oh!! kesiannya Lalitha. Walaupon dia berbangsa lain, aku n opismate seme anggap dia mcm adik..Lalitha ni sgt baik,rajin,suka tlg org n lurus orgnya..Sekali-skala kena buli kt aku n kekwan lain.Bukan buli apa, sbb sesetengah word in BM dia tak tahu so kami suka bg makna lain. Boyfriend dia ni plak selalu dtg n amik dia keje, pastu setiap pagi mst belikan Lalitha sarapan...Dr pandangan kami seme,BF layan lalitha bukan stakat GF tp adik...Erm lps ni dh takderlah org nk bg bekalkan mkanan, antar n amik dia keje...

Lunch td sempatlah aku call Lalitha...dia said 'Kak ct, 'dia' dh takder' sayunya aku dengar..shiannya Lalitha...Aku tak blh nk bkata apa2 just said ' Sabarlah lalitha,jgn nangis lg k'..padahal masa tu aku pon sebak...hu3....sedih mengenangkan Lalitha...



~end~

6 comments:

Afira said...

mmg sedey..and kesian kan..

OneSimpleMother said...

alahai.. kita pun sebakla baca entri ni.. :(

~Pn.Ilah~ said...

Afira,
Sgt kesian sbb BF dia byk tlg dia...

Cik Mas,
Sya yg ckp ngan dia pon tak tahan..sedey sbb dia asyik menangis jer...

Haizales said...

kesiannyer, mesti ur fren betul2 terasakan...sbb dah rapat sgt sampai sarapan pagi pun bf belikan...fuhh, sebak dada ni..

wawa said...

Sedih gak...cakap kat Lalitha "Bersabar..."

~Pn.Ilah~ said...

Haizales,
a'a..lgpon Lalitha baru 20thn..baru nk mlangkah alam dewasa.So BF byk guide dia...skrg dh takde org yg akan take care just kwn2 jerlah yg ada..

Wawa,
Yerlah wa nnt aku smpikan...