About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

25 December 2009

B.O.S.A.N

Hari ni aku bangun kul 10pg..wah2 syoknya tido, almaklumlah cuti krismas..Tiada aktiviti yg besh pon lgpon penat tak hilang lagi coz smlm ada event company kt Legend Hotel, blk dh nk kul 1 pg. Tp dijalan masih byk kereta, yerlah seme pakat g bersuka-ria nk 'cucuk langit' ...Apalah nk jadi manusia zaman skrg....huhu. Hampir sebulan aku tak jumpa my daughter cuma dgr sore sehari-hari..rindunya kt dia. Cuma leh tahu pkembangannya dlm tpon..mak aku kata Hana skrg rambut makin berkerinting, bulu mata pon dh makin lentik n lebat, dh blh duduk tanpa bantuan, taknak tido, nk main aje, dh pandai sebut nama cousin dia 'aiya' alya n 'adam' adam jerk...hehe. Tak sabar aku nk lik nextweek. Hubby pon belum blk lg, sblm nih aku tggu dia nk lik sesama tp alamaknya aku kena lik dulu lah..mayb cuti aku hanya bersama hana jerk sbb nextweek aku dh start cuti 30hb - 10hb Jan .. :(

Pasal keje yg aku apply tu, aku dpt email dr company tuh dia tanya about IT lak..mcm experience doing programming,maintain website n design.. Aku pon dh naik pelik sbb aku mintak keje sbg PA tp dh jd macam IT executive (programmer) plak..hihi..

Esok aku keje..ah busannya!!. After tuh plak aku ada majlis perpisahan utk Account Manager yg kena transfer ke HQ, China... Dah ler tuh kena berkaraoke plak..aku dh ler tak pandai nyanyi..huhu...Oklah kawan2 aku cau dulu, aku nk g solat maghrib then jap lagi Domino's Pizza delivery smpi, lapor dr td tak mkn..huhu

6 comments:

Unknown said...

rambut hana tuh ikut sapa lah ekkk..? mummy hana makan piza jek? ish ish ish, tak patut tak patut...

~Pn.Ilah~ said...

Fairul,
Akak pon tak pasti sbb kami dua rambut ala ikal gtuh..mayb nenek-moyang kut..hehe.

Hala mkn pizza jerk..biasalah org bujang ni agak 'rajin'..hehe.

Unknown said...

ohh patut ler.. kalau ikutkan kiraan matematik,

1/2 ikal + 1/2 ikal = kerinting

OneSimpleMother said...

bila hubby nak balik ni ilah..? mesti rindu giler dgn hana ngan hubby kan..

~Pn.Ilah~ said...

Fairul,
A'a rasanya betul lah pengiraan math tuh..hehehe


Cik mas,
Entah cik mas, jenuh dh ilah hitung hari nih..huhu..Teramat rindu cik mas.. huhu

Haizales said...

dear,siannyer dh lame tak jumpe hana ek...rindu sgt kan..sabar k...nnti hana duk kl mesti besh...

nnti jgn lupe upload pic baru hana k..

i ade kat kl,balik kejap kuching on 25hb..ni monday nk g lagi...adoii,penat tul ulang alik..tp nk wat mcmana,cari rezeki punyer pasal.