About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

26 November 2009

Perkahwinan Hisyam & Haslin

Salam seme!!!...Pada 21/11 (tunang+akad nikah) & 22/11 (bersanding) aritu adalah perkahwinan anak buah aku, Hisyam. Ni anak buah aku yg sulung, beza antara kami 4thn jer..So, dulu kami membesar b'sama..Maklumlah cuti sekolah jerk aku mst kt umah kakak aku..hehe. Ni majlis sebelah perempuan di Kuala Kubu Baru, majlis belah lelaki pada 30 November nnt..Majlis diadakan di Kubang Kerian, Kelantan berdekatan HUSM-Hospital Universiti Sains Malaysia. Dijemput kawan2 seme ke majlis tersebut,kalu nk mai calling2 aku k...

Kakak aku tgh menyarungkan cincin ke jari menantunya..ni masa upacara meminang(bertunang) sebelum akad nikah..

Jawa&Siam + Jawa&Banjar = Melayu ????? (huhuhu...)

Dr su:: Semoga hisyam n elin berbahagia hingga akhir hayat. Harap2 cepat dapat baby...AMIN


Antara ahli keluarga yg hadir...............

Ni tetamu VVIP-nenek aku, dia dtg sbb nk tgk cicit dia kahwin. Pastu plak permintaan dr dia nk dtg rumah yg aku sblm dia 'pergi' (terharunya+sedeynye..). Yg baju hijau kt sebelah nenek aku tu adalah kakak atas aku..kami ni satu kepala!! Dua2 sengal..hehe

Ni mak aku- org yg paling aku sayang,org yg membesarkan aku,org yg byk berkorban utk aku n adik-beradik yg lain...thanks mak!!

Ni sebahagian dari family aku...Salasilah Family-bermula dr mak aku (anak tunggal), mak aku ada anak 7 org pastu mula membiak smpikan cucunye sekarang ada 17org. Hana adalah cucu yg ke17. Seme adik-beradik aku dh pencen beranak so tinggal aku jerlah skrg nih...hehe

Ni sedara-mara mak aku yg tinggal kt Bukit Antarabangsa,KL...Kalu diikutkan ramai gak yg dtg tp tak sempat nk amik gambar antaranya family Johor (abang ipar), family abg kakak ipar aku, kawan anak buah aku, kawan baik arwah ayah aku (masa dlm tentera dulu)...Sungguh meriah!!


Aksi Hana di majlis tersebut....

Sama tak kami???huhu..



Rambut Hana dh leh wat toncang..hehe

Hana bersama abah-panggilan utk abg ipar aku, ngah menjamu makanan.

Ini ler perangai Hana bile org yg tidak dikenalinye menegurnya...keluar abih kuih-muih dlm mulut.. 'berjurus' btl anak mama ni!!


Esok mlm aku blk kg..yahoo!!!
Utk seme:: Selamat Hari Raya Aidiladha, maaf zahir&batin.....

7 comments:

Notes From My Diary said...

hehe... hana baby berjurus yer... aunty anis pon... berjurus abes... (prasan jek)

counting2... ;p

wawa said...

Seronok tengok orang punyer kenduri kahwin...bila lah masa aku akan sampai..

ejun said...

hana semakin comel!!!

Mata Hati said...

napok comel lote pulok time hana menangis.. tak control ayu langsung..hehe

~Pn.Ilah~ said...

Anis,
Samalah mama Hana pon berjurus gak..hahaha

Fairul,
Sedih giler lah tuh...padahal org tegur dia mkn jerk...susah jenis lokek nih..hehe

Wawa,
Insyaallah masa ko akan tiba jua... :)

Ejun,
Thanks ejun, alah kecik lg..besar skit lg tak tahu lah...hehehe

Lynn said...

berjurus ye memasing...hahaha...wah ilah n anis tgh sibuk counting ni...bagus2...buat persiapan diri sesiap tau...geram nengok hana..da semakin besar da..

~Pn.Ilah~ said...

Lyn,
hehe berjurus ler thats why ler abg kapal nk!!hehe..Lyn ngan Sepang leh join counting utk gathering ngan kwn2 kesayangan Sepang. Tak sabar nk jumpa korang(Lyn & Anis)..hehe.