About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

27 June 2009

Busan...!!!

ermm lama nya keybord aku tak menaip blog..slps entry aku psl arwah afdzal..ntahlah mcm malas jer leni..lagipon warga ex- utem-bits masih bersedih lg di atas pemergiannya..aku lagi lah rasa tersekat jer sbb tak pergi melawat jenazah arwah kt HKL buat kali terakhir nya….huhu…

aku pon tak tahu lan tulis apa…nape nop idea nih??rindu kt hubby??surelah..tp hari2 dia call n msg…tp rindu bangat kt si kecik sbb dis week aku tak lik. aku plan nk lik nextweek nk aply cuti byk skit..bg puas duk ngan dia..smlm mak aku call, dia kata nk dtg kl…nk bawa hana, anak buah aku 2 org n nenek aku.tp naik flight lah sbb nenek aku tak larat naik kete…horay!! tp skrg wabak H1N1 tuh makin menular area kl. yg paling tak tahannya virus zaman moden reti naik kapal terbang..huhu…

nk blk ke tidak???kalu blk malam ni naik bas…rindu tgh membuak2 kt hana…report tak siap lagi…kena wat betul2 sbb utk performance kalu ok so naik lah gaji…arghh buntunya!!

Erm klah aku dh nk blah, nk pi shopping n cuci mata arini ngan geng 'mak dara'..hikhik.arini jusco, esok sogo..saja jer yg mana bkenan tu leh angkat tp kalu agak mahal tuh survey n list jer dulu..mana tahu dpt naik gaji blh shopping2..' i'm like it '....lik umah pon bkn wat apa sure nya 'membuta' jer..

~end~

No comments: