About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 February 2010

Alhamdulilah!!

Yahoo...aku dh kembali dr cuti-cuti blk kampung...hehe.. Dr Kajang-Kedah-Kelantan-Terengganu-Kajang-Kedah-Perak-Kajang...So settle area Timur,Utara.. Coming soon ke Selatan plak..hehe..

So dgn kembali nye aku blogging ni ada berita gembira yg nak aku share kan korang seme..huhu..Insyaallah tak lama lg Hana akan dpt adik.. :) hehe... Perasaan aku?? Agak tkejut sbb diluar planning aku. kalu blh aku nk Hana besar dulu tp walau mcm mana aku elak pon dh namanya Rezeki aku terimanya dgn redha. hubby??? Amat gembira sbb dia memang excited nk anak n kalu blh dia nk baby boy lak..biar sepasang!! Hana??? ermm dia makin manja n agak berpeel, takmo ngan org lain kecuali aku n ayahnya jer..kalu nk tido nk kami ada dua2..so terpaksa lah kiri-kanan ayah n mama tepuk n dodoikan dia tido...biasalah dia sure lebih tahu yg dia akan dpt adik...so aku pon dh decide utk tolak peluang keje yg aku dpt utk menumpukan sepenuh perhatian aku kt Hana...aku akan berikan dia sepenuhnya belaian kasih-sayang & manja2...

Tp Alhamdulilah dgn kehadiran anak kedua ni rezeki kami makin bertambah. Hubby dpt naik gaji, dpt bonus, dpt sponsor dr opis utk wat combine nnt, rumah kami dh siap renovate...mungkin rezeki anak telah smpi kpd kami.. bersyukur sgt kpd Allah dgn rezeki yg kami perolehi..

Bln depan Hana genaplah setahun...aku blm pk lg nk celebrate birthday dia kt mana. Keadaan aku skrg ni pon tak menentu, alahan takder cuma agak letih skit lgpon Hana ngah membuas kesitu-sini...

Klah next entry nnt aku uploadkan gmbr2 kami pi bercuti, yg penting gambar2 Hana berenang di Taman Tema Carnivall,Sg Petani... :)

15 comments:

Unknown said...

akhirnya dpt jugak baca cerita baru. nampaknya le'tour de semenanjung ni. best dpt pi jalan2..mkn angin..cuci mata..

syukur alhamdulillah, rezeki tahun baru. moga2 seisi keluarga sentiasa dilimpahi kasih syg dan dimurahkan rezeki.

yeah yeea..hana nak dpt adik..yeh yeea. nampaknya pakcik kena standby 2 keping angpau thn ni. hmmm...

~Pn.Ilah~ said...

Hi fairul,

Lps ni akan akak update slalu..tu pon kalu tak bz..hehe.

Best memang best tp ponat tak hingat..Alhamdulillah, Amin...TQ so much bro!!

Hehe..itu semestinya..kuikui

I am Nad said...

wow! hana nak jadi kakak dah!!
Alhamdulillah...syukur pada rezeki kurniaan tuhan...
ntah bila kita nak pertemukan baby2 kita ni ye? k.ila dah nak masuk kedua ni.. jawabnya maira pon tumpang jadi kakak juga lah.hehehe...

~Pn.Ilah~ said...

Hi Nad,

Nampaknye gtulah..masin mulut nad arituh..hehe..Dh rezeki Allah nk kasi, so terima jerlah..hehe..

Tu ler..biler agaknya. kalu lik johor tuh singgah umah akak kt kajang nih...A'a nnt Maira jd kakak Maira..hik2

cipan said...

wahh...congrats!!!!
jeles nyer!
party hana jgn lupe invite ye

Lynn said...

ilah....tahniah yg x terhingga dr kami sekeluarga...wahhh..best nye...smoga anak2 dpt membahagiakan idup ilah n tiger..hikhik...mmg setiap anak ade rezeki masing2 kn... tu mmg x dinafikn...

jaga kandungan bebaik...n kim slm kiut miut kat hana...

~Pn.Ilah~ said...

Hi NaGee,
Tq2..apa nk dijeleskan thn dpn nk 30an so kena pecut lah..hehe...

Insyaallah, surenye akan invite nagee n kwn2...

~Pn.Ilah~ said...

Lyn,

Terima kasih byk..tu ler kan. Semoga kehadiran zuriat yg kedua nnt menambahkan kebahagia kpd kami..AMIN

Jaga yg terbaik, tp agak riso gak sbb agak baru lg...Lyn pon kim salam seme k...

Momma Qiestina said...

yay!

hana nak pat adekkkkkkkkkkk :)
am happy for u kak ila.

mwahhh!
nanti ekhram alik bln 4 kite jupe insya allah.

~Pn.Ilah~ said...

Hi Yat,

Tq2 so much..gtulah tandanya,tp masih baru lg yat... insyaallah kita jupe nnt..

iNtAn aIzaN said...

Salam kak,

tahniah :)
semoga kegembiraan akak tue melekat kat Ezan & Jaafar jugak satu hari nnti kan
doakan yer :)

~Pn.Ilah~ said...

Izan,

TQ Izan..Amin!! semoga kegembiraan ni juga akan jd milik Izan & Jaafar nnt.. :)

Unknown said...

comelnye gmbr baby hana kt tepi kanan tu..
jemput singgah blog sy ye!

~Pn.Ilah~ said...

Hai pin&biru..TQ & salam perkenalan...

Unknown said...

update lah lagi mama hana.. dah bersarang ni.. tak pun suruh hana yg tlg update..huhu