About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

23 February 2012

Bile anak bergelar HERO...


Salam semua....susahnya aku nk menulis blog skrg nih, kalu dulu hari2 update..ntah idea skrg mcm membeku jerk nk menulis, anak tido aku pon tido..hehe... Entry kalini aku nk story skit pasal anak lelaki kesayangan aku ni...

....semakin hari semakin aktif, smpi tak terkejar dibuatnya.. kadang2 tuh aku mengemas benda yg sama jer....jom kita terjah keadaan umah aku skrg ni...

*
*
*
Nak ke dapur harus berpagar, kalu tak HERO msk dapur main fridge magnet, susun2 pastu baling...fridge magnet aku bykkan sudah tidak cukup sifat. Pastu HERO suka ketuk2 kabinet dapur n main tarik2 laci....huhu....

*
*
*
Sebelum ni ada meja makan tp bile HERO mula suka panjat2 n lompat2 atas meja, ayahnye terus tanggal n tggu masa nk pos ke kampung...meja makan dh jadi meja jepun...huhu

*
*
*
Ni pula cermin dinding dulunye 6 keping skrg dh tinggal 3keping...bile dh takder meja makan HERO syok pukul cermin plak...aduslah!!..

*
*
*
Kabinet tv plak dh kosong..takleh letak apa2, kalu tak HERO asyik mengemas plak...Pastu ayahnye belikan Multi-purpose Latch utk lock pintu kabinet, skali HERO tarik terus tercabut gam...so solution nye better kosongkan terus brg kt dalam kabinet...Tp skrg ada mainan baru plak, HERO masuk duk dlm tuh plak..adeh lah...tak tahu nk wat cmner dh....huhu

*
*
*
Ni plak wardrobe kain dorg...tgk apa ada kt situ?? batang penyapu..HERO suka buka pastu kuarkan apa ada kt dlm tuh...tepaksalah sendal ngan batang penyapu..huhu

*
*
*
Yang ni plak almari solek aku b'jenis slide, HERO suka tolak2 amik apa ada kt dlm..abes make-up aku dia kasi kakak Hana dia bersolek...so ayah dia ikat ngan tali tp kami plak susah kalu nk amik brg...Satu lagi HERO suka meniarap atas almari tu...huhu


Begitulah keadaan teratak kami sekarang...aku n hubby tak kisah pon keadaan teratak kami mcm gtuh, janji HERO bebas bermain tanpa mendatangkan bahaya...Kami suka tgk HERO aktif tp pada masa yg sama lehai penatnye. So dekorasi rumah akan dibuat selepas HERO besar dan tahu bezakan benda bahaya atau tak..mcm kak Hana skrg...Kalu Hana tak dengar cakap aku usik 'lipas' terus dia diam. Zarif aka HERO tak tahu samada aku marah ke tak marah, so susah skit nk ngajor....... ^_____________________^



*
*
*
~end~

1 comment:

Anne.Zain.Adelia said...

hahhaha... mat saje dah beso... meh la dtg umah untie, tolg mgemas umah untie plop... :P