About Me

Facebook

Followers

K.A.M.I

K.A.M.I

Alam Percintaan

Alam Percintaan

Alam Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Nur Safiyah Hana

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zarif Rani

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

02 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih bernafas di tahun seterusnya...'welcome 2012 & gudbye 2011'..catatan hidup cik ilah seperti biasa bersama anak2 tersayang & suami tercinta yg tgh bercuti. Alahai agak lama saya tinggalkan kekawan blog, biasalah bile anak membesar tak menang tangan dibuatnya. Insyaallah cik ilah akan cuba kembali utk 'membebel' diruangan ini..hehe...

Sekarang hubby tgh bercuti so ringan skit beban saya,..Hana bdk tecik yg selalu saya bercerita tuh dh msk 2thn 10bln. Dh pandai cakap dh sekarang ni, sampaikan tak terlayan di buatnya.. Dia selalu minta nk pegi sekolah tp saya takut jerk dia kena buli, so nextyear ajerlah dia sekolah skrg biar dia sekolah ngan mama dia kt rumah..hehe.

Adik hana, zarif dh blh jalan sekarang umur dia pon dh msk 1thn 3bln. Sejak blh berjalan 2bln lps rasanya belum berhenti lg dia berjalan, kalu berhenti pon bile tido,naik kete..tu jerklah..biaslah anak lelaki lg lasak dr anak perempuan...dia dh pandai main2 ngan kakak dia. Tp kekadang tuh kena 'pok' kt kakak gak..shian.... ni antara pic2 laters kami..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Inilah pengarang jantung hati En. Rafizan & Puan Ilah

Inilah Hana yg kecik2 dulu, pantang disuruh buat yg pelik2 suka sgt...Hana bersama kwn2 saya di majlis kawan di Bangi 31hb Disember lalu...
.
.
.
.
.
jeng,jeng...inilah gambar saya yg semakin demuk2 gtuh....Kami berdua jerk pergi majlis ni, Zarif plak duk ngan ayah dia, biasalah bg2 anak..hehe



Oklah semoga terubat rindu kekawan semua..nnt sya mengarut lg diruangan ni. Sblm cik ilah cau, Happy New Year 2012 utk kekawan semua...semoga tahun baru ini akan lebih terbaik dr sebelumnya..wasalam...

No comments: